perjantai 10. huhtikuuta 2015

During the last few weeks

... oon ollut paljon töissä ylläri.

... oon viettänyt myös viikon sairasloman kipeän jalan takia, jolloin kävin mm. 10 kilsan vaelluksella Howthissa, shoppailemassa, treenaamassa ja vähän ulkona. Kumma juttu kun ei jalka parantunut...

... oon käynyt elämäni ekassa futismatsissa. Belfastissa, Suomi vs. Pohjois-Irlanti. Päähän tuli komiasti mutta ihan kiva kokemus oli. Oli myös tosi outoa nähä niin paljon suomalaisia. Piti jopa vähän miettiä mitä suusta ulos päästää, kun kaikki ympärillä ymmärsi, mitä me puhutaan.

... oon viettänyt hyvin vauhdikkaan St. Patrick's Dayn. Päivä, jota me Veeran kanssa puol vuotta ootettiin. Ja lopulta ei edes nähty toisiamme koko iltana. Vauhdikkaasti se molemmilla meni, ja muistikuvia ei paljoon löydy. Mut niinhän se kuuluukin, right?

... oon nähnyt delfiinejä! Talvella mun kaveri kertoi, että näki täällä delfiinejä. No en tietenkään uskonut, koska me ollaan Irlannissa... Mutta pakko kai se nyt on uskoa. 

... oon joutunut poliisikuulusteluun kesken työpäivän. Kiitos minun ihanien asiakkaiden, jotka jättivät 90e laskun maksamatta ja juoksi karkuun. Oli muuten elämäni kamalin työpäivä.

... oon nauttinut auringosta ja +20 asteen lämpöasteista. Aaaah voisko tällänen sää olla joka päivä?

... oon juossut karkuun peukalon kynnen kokoista hämähäkkiä.. Välillä mietin, miten mä tuun oikeesti selviimään jossain Ausseissa, jos nää minihämpyt täällä saa mun sydämen puoliks pysähtymään.

... oon tehnyt paljon vatsalihastreeniä. Nauramalla nimittäin ♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti